Sla je Slag...
met St. Caecilia!

Sla je slag met St. Caecilia!

Jullie hebben lekker muziek gemaakt afgelopen lessen en na de vakantie ga je met je klas op bezoek bij een echte slagwerkgroep: het Drum- en Malletkorps van St. Caecilia. Lijkt het je leuk om ná schooltijd met andere kinderen op deze instrumenten te leren spelen, sla dan snel je slag!

In mei starten we met deze slagwerklessen. In de repetitieruimte van het Drum- en Malletkorps van St. Caecilia krijg je in een groepje drie lessen van 30 minuten. Dan ga je natuurlijk zelf ook muziek maken op een slagwerkinstrument of zelfs op meerdere instrumenten. Alle kinderen vanaf groep 4 zijn welkom. Geef je wel even op, zodat we weten met hoeveel we zijn.

Wat gaan we doen?

Voor €17,50 verzorgen wij voor jou 3 lessen (6, 13 en 27 mei) én speel je mee tijdens het concert van de fanfare en het Drum- en Malletkorps op 2 juni op het buitenterrein van Bovendonk. Natuurlijk mag iedereen dan komen kijken naar jouw optreden!

Hoe kun je hiervoor aanmelden?
Stuur een mailtje naar patricia@muziekvereniginghoeven.nl of een whatsapp-berichtje naar Patricia van der Sloot – van Kuijk (tel.nr 0613060963). Geef hierbij je naam door met adres, telefoonnummer en in welke klas je zit. Deze informatie is ook terug te lezen op onze website www.muziekvereniginghoeven.nl. Na aanmelding krijg je de informatie over de betaling.

Onze slagwerkleraar Djuri heeft er enorm veel zin in, dus wij hopen veel kinderen te zien en te horen tijdens deze lessen en het afsluitend concert van 2 juni!

Je kunt je natuurlijk ook aanmelden voor een van onze blaasinstrumenten, bv trompet, bugel, trombone of saxofoon. Je kunt dan al snel met de Happy Notes mee spelen.

Veel plezier!