Steun voor muziek in de toekomst

Help jij mee? Jouw donatie maakt het verschil!

Groot of klein, elke bijdrage draagt bij aan het betaalbaar en bereikbaar houden van muzieklessen voor kinderen. Zo werken wij samen aan het behouden van de muzikale ondersteuning van St. Caecilia in de Hoevense gemeenschap. Als plaatselijke muziekvereniging willen wij ook via deze weg  onze bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen en jongeren.

Wij leiden namelijk graag jong muzikaal talent op dat op vele podia kan schitteren. Dat deze podia zich niet beperken tot onze vereniging zien wij terug in het bruisende muzikale hart van Hoeven. In de meest uiteenlopende groepen, verenigingen of samenstellingen van ensembles en muzikale evenementen zien wij muzikanten terug die hun muzikale roots hebben ontwikkeld onder de vleugels van St. Caecilia.

Daar zijn wij trots op!