Fanfare

De Happy Notes
Het leerlingenorkest, genaamd de Happy Notes,  bestaat uit ongeveer 20 leden. Wanneer leerlingen een half jaar muziekles gehad hebben kunnen ze aansluiten bij dit onderdeel. Ze spelen relatief gezien een gemakkelijk repetoire dat zowel interessant is voor jeugdleden en oudere leerlingen. Je maakt hier kennis met het samenspel en het spelen onder leiding van een dirigent. De Happy Notes repeteren op dinsdagavond van 19:00u tot 19:45u.

De fanfare
De fanfare bestaat uit ongeveer 30 leden. De groep verschilt in leeftijd en er is ruimte voor verschillende niveau's. Ze spelen relatief gezien een moeilijker repetoire dan het leerlingenorkest in verschillende stijlen. Er worden klassieke stukken gespeeld, maar ook filmmuziek of popmuziek komt voorbij. Ze zijn regelmatig te zien in Hoeven tijdens optredens, zoals met de sinterklaasoptocht of een eigen georganiseerd concert. Ze repeteren op dinsdagavond van 20:00u tot 22:15u met een pauze ertussen.

Lydia van Meer

Lydia dirigeert het jeugdorkest en is al jaren actief binnen de vereniging.

Caspar Versluis

Caspar dirigeert de fanfare en heeft gestudeerd aan het Rotterdams conservatorium